یکشنبه ۵ خرداد ۱۳۸۷ - ۱۹:۲۸
۰ نفر

اینکه یک مادر بزرگ بتواند رانندگی کند، اصلا عجیب نیست اما شرکت مادربزرگ ۹۶ ساله در مسابقات رالی بسیار شگفت‌انگیز است.

مادر بزرگ رالی کار

ایندیانا: این مادر بزرگ ماجراجو که از عنفوان جوانی شیفته مسابقات رانندگی بوده همیشه امیدوار بود که بتواند یک ماشین مسابقه‌ای بخرد و سر انجام فرزندان او به مناسبت سالروز تولدش رویای وی را محقق کردند.

مادربزرگ پر انرژی بلافاصله پس از دریافت این خودرو پشت آن نشست و با آخرین سرعت  رانندگی کرد. او گفت که عاشق سرعت و هیجان رانندگی است. این مادربزرگ گفت که نمی‌خواهم چون ۹۶ ساله هستم از همه علاقه‌مندی‌هایم دست بکشم و دوست دارم قبل از مرگ به همه آرزوهایم برسم.

فرود معجزه‌آمیز

ولینگتن: 2 خلبان یک هواپیمای سبک که سوخت آن تمام شده بود موفق شدند به طور معجزه‌آسایی آن را فرود آورند. این خلبانان پس از اینکه متوجه شدند دیگر سوختی در هواپیما باقی نمانده دست به دعا برداشتند و دست آخر هم توانستند هواپیما را روی زمین بنشانند.

یکی از این خلبانان به خبرنگاران گفت: واقعا هیچ شانسی برای جلوگیری از سقوط هواپیما وجود نداشت و تنها دعا کردن به ما اعتماد به نفس داد تا به زنده‌ماندن امیدوار بمانیم و برای فرود آوردن هواپیما تلاش کنیم.

پرواز بر فراز کامیون

اوهایو: یک بدلکار 46 ساله موفق شد با موتور سیکلت از روی 24 کامیون پارک شده در کنار یکدیگر بپرد. این در حالی است که پدر این بدلکار نیز رکورد دار  پرش از روی 14 اتوبوس بود. این مرد قصد دارد در آینده رکورد‌های تازه‌ای را به ثبت برساند.

نوزاد یک یورویی

برلین: یک زوج آلمانی بی‌رحم، نوزاد 7 ماهه خود را در یک پایگاه مزایده اینترنتی به قیمت یک یورو به فروش گذاشته اما مردم پس از مشاهده آگهی، پلیس را در جریان قرار دادند و ماموران پلیس با تحقیقات گسترده نشانی محل سکونت این زوج را شناسایی و نوزاد را از سر‌ پرستی آنها خارج کردند.

پلیس اعلام کرد این زن و شوهر 23 و 24 ساله به اتهام قاچاق کودک در بازداشت به سر می‌برند اما مادر سنگدل این نوزاد این اتهام را قبول نکرده و می‌گوید این آگهی تنها یک شوخی بوده است.

با این حال پلیس می‌گوید در آگهی فروش نوزاد به مشخصات کامل آن از جمله قد 70 سانتی‌متری و وزنش اشاره شده است. گفتنی است که در مدت 2 ساعت و نیمی که این آگهی روی اینترنت قرار داشت، هیچ در خواست خریدی به ثبت نرسید و همه بازدید کنندگان بلافاصله پلیس را در جریان گذاشتند.

پانداهای هواپیما سوار

پکن: وقوع زلزله سهمگین در چین در آستانه بازی‌های المپیک اوضاع این کشور را به هم ریخته است اما مقامات نسبت به مهیا کردن مقدمات بازی‌ها بی‌توجه نیستند.

به همین منظور 8خرس پاندا که قرار است در مراسم افتتاحیه بازی‌ها شرکت داشته باشند، با هواپیما به یکی از شهر‌های چین که کمتر خسارت دیده منتقل شدند. این مسافران غیر معمول شانس این را پیدا کردند تا  2 ساعت و نیم سفر هوایی را تجربه کنند.

مغازه‌دار عصبانی

بانکوک: صاحب یک فروشگاه پس از اینکه قطع برق موجب شد هزاران قطعه ماهی زنده وی در حوضچه‌ها بمیرند، از اداره برق انتقام سختی گرفت. این مرد که خیلی عصبانی بود هزاران قطعه ماهی متعفن را در کامیون بار زد و بار کامیون را رو به روی اداره برق خالی کرد.

کد خبر 53048

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز